Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Čím více poznávám lidi, tím raději mám svého psa.

Nevím, kdo je autorem tohoto citátu, ale já se pod něj podepisuji.

P.S. a o kočkách to platí také.

1 0
možnosti

R^Vzpomněla jsem na horor "Moucha". Ale to by asi nebylo to pravé zvířátko:-) Ale ta představa mě pobavila. Jen jsem asi trochu "fobík", protože také vidím jen opičku, pejska, koťátko, selátko, slůně, žirafku, hrošíka a podobné roztomilosti. Ale protože jsem plazofob, hmyzofob, hlodavcofob a obojživelníkofob, tak ty nechtěné nebudu ani vyjmenovávat (doufám, že si to nepřečtě nějaký bigotní zoolog:-/)

3 0
možnosti

:-), jste milá;-), děkuji za přečtení a komentářR^.

0 0
možnosti

Žebříčky

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS