Diskuse

Výživná láska

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
RP

Cibule je jedinečná do omáček, gulášů..bez ní to nejde..Cher je taky moje favoritka, ale všelék u mě je slivovice;-D

0 0
možnosti
Foto

Cibuli mam moc rad a zlobi mne ze u nas za oceanem je takova nejaka nijaka. Tlacenka s cibuli, krenem a kremzskou horcici to bylopapanicko. Ode mne velka karma

1 0
možnosti
BK

Jooo, tlačenka- tak to je věcR^;-). Díky:-)

0 0
možnosti
Foto

R^Tak tohle věděli naše moudré babičky, které žádná antidepresiva nepotřebovaly a s nemocemi bojovaly přírodními "zbraněmi." Hezký článek, Beato, díky:-)

1 0
možnosti
BK

Ahoj Jani:-). Děkuju...................;-)

1 0
možnosti
KM

Taky mám cibuli moc rád a je mi trochu líto, že se při jejím loupání už nepláče. Čím to je?

1 0
možnosti
BK

Možná už platíme přírodě daň..... ;-(. Třeba by pomohla láska a vděk;-)

0 0
možnosti