Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

P62e85t45r 97T95o70m36e38k

17. 7. 2017 9:38

Pro mě, největší Polský hudební zážitek je kdysi v dnešní Ypsilonce koncert Marka Grechuty a skupiny Anawa. https://www.youtube.com/watch?v=oG6pEolAKm8

1 0
možnosti

https://www.youtube.com/watch?v=v9igMV50-K8, moc děkuji pane Tomku:-). Tohoto zpěváka jsem neznala..... Poslech jedné jeho písně byl te ́d pro mě jako dárek. Doufám, že ten odkaz, který jsem zadala je správný:-).

0 0
možnosti

Poláky máme přes kopec ... Považuji je, za nejlépe integrovanou zemi v EU. O skandálech s využitím financí - není slyšet - naopak, jejich nesmírně účelné využití fondů do dálnic ! Země, s jasně vymezenou zahraniční politikou. Nepřítel je jasný , Rusko. Žádné idelogické bludy, historie hovoří - Molotovův pakt a Katyň jako bónus. Splněné závazky vůči NATO - 2%, jako samozřejmost. Obrovský rozdíl s pohledem ČR. Tak, jako Rusko se hravě může zbavit sankcí - naplnit dohody z Minska ... Podobně je na tom bratr, Raul Castro. Odstranili Batistu , aby se diktátory sami stali. Odstrašující ostrov nesvobody ! Pak i jejich nechutný souhlas s naší okupací, z r. 1968 logiku dává. Toto, právě není případ Polska. Může se vymýšlet co chce - Bez svobody a funkční ekonomiky, se žádná rozumná společnost vyzvářet prostě nedá ! ... :-)

1 0
možnosti

Poláci s okupací v roce 1968 nejen souhlasili, oni se jí i aktivně účastnili.

0 0
možnosti
Foto

S Poláky nemám skoro žádnou zkušenost, byli jsme tam v 80 ́s jen párkrát na nákupu (a všechno proběhlo v pohodě), tak jen k té polštině. Tu jsem si zamiloval v éře Polského kulturního střediska. Licenční desky tam stály za prd, ale polské kapely byly o kus dál, než naši různí Olympici, OK Bandi, Turba, Abraxasové.....

Dnes se občas brouzdám po youtube a stahuji si mp3. Nejčastěji u práce poslouchám mixy všeho možného na náhodné přehrávání. Dám příklad jednoho mimořádně vlezlého, ale přitom sympatického songu v úplně aktuálním zpracování: https://www.youtube.com/watch?v=c33-_Hv4i-Y

Jinak k tomu sporu s p. Braunem: taky jsem se trochu zarazil nad azbukou, ale neřešil jsem to, klip jsem si pustil až po přečtení diskuze - MR jsem vždycky bral jako takovou polskou jen o trochu lepší Vondráčkovou. Na dotaz p. Brauna jste odpověděla sice logicky, že právě v téhle verzi je ta písnička spojená s cirkusem - tedy tématem blogu - (na odkazu od p. Brauna je ta písnička jen z běžného koncertu), ale nechápu, proč jste tam házela hnidopichy a proč vůbec byla ta odpověď tak emotivní.

0 0
možnosti
Foto

Pane Mádle, trochu křivdíte kapelám jako OK Band nebo Abraxas. Polská hudební scéna byla trochu jinde. Nevím jaké kapely znáte vy, já vyrůstal na Maanam, Perfect, Mech, Kombi, TSA, KAT a Budka Suflera. Mimochodem, v Polsku existovala skupina Turbo také. Jenže to byl jiný šálek kafe nežli ta česká. Jejích první deska, Dorosle dzieci, byla deep purplovský hard rock a od dalších pořádně přitvrdili a stali se průkopníky thrash metalu. Jsem rád, že je tu někdo kdo polskou muziku poslouchá. A snad mi paní Krusic odpustí klip Maryly Rodowicz trošku jiného zaměření:

https://www.youtube.com/watch?v=CUe8h7aunBU

1 0
možnosti
Foto

No, jen nechapu to video Maryly Rodowicz s ruskym popiskem.

1 0
možnosti

A co na něm jako nechápete? 8-o

0 0
možnosti

Czy nie byłoby lepiej napisać "czterdzieści i pięćdziesiąt pięć"?

3 0
možnosti

;-), nebylo, pane Gabryši:-). Pro mě je to navždy "čtyrděštipjenděšoňťpjeńť:-).

A ještě taky zůstalo: janazyvamšeubeata i benděpanstvaprovadiťsuovemišpjevemponášemcirkovymprogramě;-D. To byl "porod" , než jsem si zvykla a Vy na mě ještě s gramatikou;-).

0 0
možnosti
Foto

R^pěkný příběh a zajímavý pohled k sousedům:-)

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS