Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

anebo naznačit, jak tenká je hranice mezi láskou a nenávistí, krásnem a hnusotou. Taky mám představu, že člověk je plný s..ček a nesnesu pohled na nic zevnitř člověka. Přesto básní skvěle uchopené témaR^

1 0
možnosti
Foto

No vidíte a když jsem zde před časem vložil jeho zhudebněnou báseň, tak jste kroutila nosíkem. Ta skladba vznikla na základě básně květy zla.

https://www.youtube.com/watch?v=ZGveqSjmz18

Ale moc děkuji že jste tohoto genia připomněla. Karma.

0 0
možnosti

Tak co si za poslední dobu pamutuji, tak jste nedávno dal do blogu dvě písně, o kterých jsem psala, že jsou pro mě velmi temné, ale že ze mě může mluvit neznalost toho hudebního směru. Opravdu jsem si nevšimla, že byste vložil zhudebněného tohoto básníka. Kdybych to zaznamenala- určitě bych dodala, že ho velmi uznávám.

Charles Baudelaire- je takovou vzácnou vyjímkou a mám pro něj slabost právě pro jeho obrovský talent, genialitu a také pro to, že jsem díky životopisu- "Bolestný život Baudelairův" pochopila hlouběji jeho osobnostní nastavení a až témeř sebedestruktivní trápění v podobě niterného vztahu k matce, který ho provází téměř celý život.

Jestli podpoření podstaty jeho tvorby náleží hudbě, která je psána na motivy Květů zla( viz váš odkaz) a je tím pravým ořechovým- nedokážu posoudit, protože z ní já osobně vnímám něco jiného, než z těch veršů. Z něj temnotu necítím.

0 0
možnosti
Foto

R^lidé často odsuzují co se vymyká jejich představě o tom co je normální a přijatelné-každý má tu hranici jindeR^

2 0
možnosti

Žebříčky

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS