Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Psi štěkají a karma jede dál!!

Karmuje se anonymně, to nevyžaduje žádnou odvahu, takže karma je vysoká. Ale napsat veřejně, jsem hrdá na svého prezidenta, k tomu už nějakou odvahu musíte mít! Ještěže jsme jen na internetu a ještěže jsme národ vcelku mírných povah, jinak by Vás Češi roznesli na kopytech. [>-]V

4 2
možnosti
PS

No, mírných povah.... viz reakce patolizalku a vlezprdelku jistého moravského neurologa, nenávistné, zlé a potouchle....

2 1
možnosti
BM

S tím "počúraným staříkem" to pan Fenič asi přehnal. Avšak jak sleduji pana prezidenta, tak co není může brzo být

4 3
možnosti
Foto

Fenic ma pravdu. Zeman je pro Cesko tragedii.

6 5
možnosti
Foto

Pan president může být rád, že se tu najde pár lidí, co jsou na něho hrdí. Já Vás chápu, láska je láska a ta je slepá. Ale pozor, je ženat!

RvRvRv

12 2
možnosti
OU
Uživatel požádal o vymazání
4 0
možnosti
JZ

Úžasné.

Jak jste v rámci jednoho článku někoho setřela za to, že se do jiného navezl. A sama sebe jste za totéž pochválila.

8 2
možnosti
OU
Uživatel požádal o vymazání
9 1
možnosti
DM

asi arogancí,hulvástvím,závistí,selektivní pamětí,manipualcí a lhaním.

Tak nějak asi proto to určité části národa imponuje,že by nastavené zrcadlo?? Jinak mě je za rusofilního,mstivého a úskočného,částěčně už i senilního starce stydno...

3 0
možnosti
AN

To jste si naběhla Beato. Nicméně. Zemana jsem volil a Fenič mi je lhostejný. A tady těch pár lidí. No jo, oni se tady schází.

4 2
možnosti
PB

P30e96t65r 76B74u20r73i53a89n

13. 3. 2019 13:34

Tak tady už jen chybí nastoupení salutující legionáři a vlastenecké slzy tekoucí po tvářích českých dělníků.

7 0
možnosti
BK

Pane BurianeR^. Já si umím dělat legraci i sama ze sebe, tak musím říct, že se mi váš příspěvek líbil a rozesmál mě;-DR^. Víte, já už jiná nebudu, chápu, že mnozí mě vidí třeba i komicky, ale já jsem si vždy za svým vnímáním stála a měnit to nemohu. Máte pravdu i v tom, že legionářů si moc vážím a jejich statečnost mě dojímá. A dělníky? No proletariát v čele s proletářskými básniky-viz třeba Wolker, nebo S.K. Neumann- tak to ej taky moje parketa;-). Nevylučuje to,ale moje pobavení z toho, jak jste příspěvek napsal. Jste vtipný, to se musí nechatR^.

3 0
možnosti
Foto

Klidně si buďte hrdá na koho chcete, nejdřív dr. Ráth, teď zase Zeman - hlavně nám nevykládejte, že urazil všechny - 34% obyvatel, rozhodně nejsou všichni - možná to jsou všichni, kteří jsou tak či onak spojeni s komunistickou minulostí, to pak ano.:-/Rv

18 2
možnosti
MV

me FF neurazil

me spis urazi Vami adorovany Milos Zeman a jeho suita

kazdy mame na MZ jiny nahled a ja respektuju rozhodnuti jeho volicu

ale temer ho zboztovat, jako se Vam povedlo, Beato, v teto ódě... to uz fakt hranici, prominte mi

18 0
možnosti
MS

Doplním ... s posedlostí. Nejinak tomu ovšem bylo i s autorčinou obhajobou Davida Ratha. Teď se k němu nehlásí, tak nevím, jestli už třeba nespadl z lopatky.:-)

8 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS