Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
VS

"Jeho slova mě pak zcela odrovnala: "je úplně blbá. Místo kundy mi nabídla debrecínku.""

Pročetla jsem si vaše blogy ohledně syna. Vzhledem k tomu, že jeho agresivní chování vůči okolí vás baví a nijak proti němu nezasahujete, abyste se nedostala do nepříjemné situace, vycházíte mi z toho jako hrozný sobec. Ať si ostatní poradí s jeho chováním, jehož příčinu ale neznají. Vy se tou hrubostí můžete bavit schovaná mezi regály.

A že si naplánuje, že si otestuje prodavačku hrubým chováním, to vážně není koprolálie.

2 0
možnosti
BK

Co k tomu říci, paní Szlauerová. Raději snad jen: neřešte věci, kterým nerozumíte a které vás přesahují. Víte, náš psychiatr-velmi známý pan profesor by se nad vaší poznámkou jen usmál a řekl by mi: mladá paní, neřešte to, už snad za ty roky víte své:-).Říká mi to vždy, když se zmíním o podobných reakcích. Takže tolik má odpověď k vašemu - jako že chytrému a fundovanému příspěvku.

0 0
možnosti
Foto

R^chce to nervy-drž se BeatkoR^

0 0
možnosti
BK

Ten den jsem ovšem selhala;-D. Kdybys mě viděla v tom obchodě, to by bylo na film. Pomalu jsem se plížila mezi úsekem těstovin a kompotů..........:-).

1 0
možnosti
Foto

No minimálně jsem si dal jeden závazek, že až tu budete pouštět třeba Alexandrovce, budu držet kušňu ;-D Držím palec...:-)

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS