Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

R^ Jsem ráda za otevření diskuze. Ale celou jsem ji nečetla. Všimla jsem si pana Valíčka, jak se snaží Vámi manipulovat nějakou většinou. Dobře jste mu odpověděla, nemusím já. A paní Libuška? Napadá mě, že tady byla ráda, a když je někdo někde rád, je pro něho vystrnadění krutým trestem.

1 0
možnosti

Moc Vás zdravím, Jarmilko.

Jako vždy jste naprosto všechno pochopila.

Díky, že tu jste:-)

1 0
možnosti

Jak se navážím do Vás a Vašich emocí? Co jsem napsala pod blog pana Petříka? Napsala jste mně, že si vážíte upřímných lidí, tak upřímně a konkretně mně odpovězte, nebo se omluvte.

0 0
možnosti

8-o8-o, za co se vám mám omlouvat, paní Foltýnová???? Nechci být neomalená, ale mám dojem, že byste si měla znova přečíst daný text, který jsem v příspěvku směrem k vám uvedla.

Vy jste mi napsala, že je vám líto, že neprožívám a nevážím si......., Pokud si tedy mohu dovolit malé osvětlení - tak se domnívám, že prožitky jsou spojeny s emocemi.

Proto jsme vám já napsala jako odpověď - že se nemáte navážet do mých emocí. Pokud napíšete, že neprožívám - tak se nemůžete divit, že vám napíši, ať se nenavážíte do mých emocí.

A teď k tomu dalšímu: já jsem snad napsala, že vy konkrétně jste psala něco ošklivého pod blog pana Petříka?????

Já psala v tom duchu, že pokud se chcete někde opravdu dojímat( a myslela jsem to v souvislosti toho, co jsem řešila s p. Majovou na téma "skleníkových diskuzí - viz plácaní se po ramenou, slzení, dojetí a jiná naicovatá kliše - hrající si na city a přátelství...... tak pak bude mnohem smysluplnější a opravdovější, když se půjdete podívat pod blog p. Petříka, kde se odehrává nespravedlnost a hrubost. Tam by dojetí bylo skutečně na místě. Projevení soucitu nad tím, co si k němu ti sprosťáci kolikrát dovolí!

Pokud ani toto není pro vás čitelné, tak pak si zkuste sehnat tlumočníka, paní Foltýnová. Já už víc schopností k vysvětlování nemám.

1 0
možnosti

E17d51n53a 70N88o47v62á

17. 5. 2019 16:12

Já jsem vždy zaskočena.

Sdílela jsem dva své blogy i na mateřské skupině na fb, kam chodím často a ráda diskutovat. Ptala jsem se k tématu blogu, nikoliv k tématu kvality blogu.. A dostalo se mi tolik nelichotivých slov. Až jsem odepisovala: "také byste mi řekly na ulici, že mám hnusnou bundu?" A to jsem byla ve skupině kontaktních, prý velmi liberálních matek. Achjo.

2 0
možnosti

Vím, o čem mluvíte. Skupiny na FB - katastrofa;-). A spolky matek???? bez komentáře:-).

0 0
možnosti
Foto

Na téma blogu se vyjadřovat nebudu,ale zeptám se:" Jak vychází Izák s bráchou?";-DR^

0 0
možnosti

:-), "bráška" si leží v postýlce a vytváří tichou společnost:-). V podstatě si s ním vůbec nehraje, jen si je ho vědom. Vždy, když přijdu do pokojíčku, tak mám milý pocit. To miminko je fakt moc hezký:-). Díky za optání:-).

2 0
možnosti

E43d84n58a 23N85o97v31á

17. 5. 2019 11:15

Diskuze! Ach!

0 0
možnosti

Národ je shluk jedinců, následně tvořící masu na nějakém území. Položit sugestivní otázku - "Co jsme to za národ"? To lze, nicméně těžko paušalizovat. Určité rysy mentality však vypozorovat lze. Pronásledovaní Židé - s instiktem umnosti a přežitelnosti. Rus, typický imperiální dobyvatel - Vše ve velkém, bez smyslu pro detailní preciznost a sebekritickou sebereflexi. Čech, s histo vklíněným poznáním, že mu stále někdo bude vládnout. Neřeš to a přizpůsob se. Němec precizista detailista - Postaví se pod hrad v 07:00 h a oběd již plánuje v dobytých prostorách komnat! L. Palkovou neřeším. Vstoupila do místního prostředí s vědomím nutnosti držet pravidla. Podobně, jako kdysi J. Hermánek prostředí obohatili systémem - Do pravidel - Vnáším pravidla svá. Ó, jak prozíravý byl Fjodor Michajlovič Dostojevský ! On to říkal a věděl ! - Kodex blogera = Zločin a trest ... :-)

0 0
možnosti

Soudit národ, notabene ten svůj, který má bohatou historii, je kulturní podle toho jak se kde na mě "usmívají", kde vystupuji jako průvodkyně turistů je skutečně mírně řečeno hloupé. Vypovídá to něco o tom , kdo takové posudky trousí jako moudra. Paní Beato, je mi líto, že se nedokážete podívat na paní Líbu jinak, než obdivnyma očima a vůbec neberete do úvahy skutečnost, ale je pravda, že je to vaše volba. Vůbec bych se na tento váš článek neozvala, ale šlo o národ, tak to jsem musela.

7 0
možnosti

Paní Naďo, vy jste ten úvod pojala trochu povrchně: práce průvodkyně a její úspěch a přínos svému národu přeci záleží na osobnosti té které průvodkyně, nebo průvodce - na tom, jak bude umět předat své znalosti a jak dokáže svou zem prezentovat, apod. Ne každému průvodci je toto dáno a ne všem se podaří, aby na něj bylo vzpomínáno. Myslím, že ne každému průvodci se podaří,aby následně získal vzpomínkové poděkování formou emailů, dopisů, přání. Myslím, že ty následné reakce-třeba i po letech, o něčem svědčí. A když jsme třeba právě u toho antisemitismu-který tu byl směrem k Libuši protlačován - tak pak je tedy důležité vypíchnout jednou podstatnou věc: Libuše provází turisty i po památkách-spojených právě s onou velmi smutnou záležitostí kolem Źidů-viz holokaust, aj - a právě k těmto věcem se velmi často vyjadřuje. A právě třeba v těchto souvislostech se jí dostalo poděkování od Američana, člena židovské obce. Byl to hmatatelný důkaz formou dopisu. Domnívám se tedy, že vedení debaty na téma nějakých úsměvů a cukrbliků s turisty - není příliš adekvátní. Chtěla jsem tím říct, že se snažím dívat komplexně na "kauzu Libuše" a to, že jsem uvedla, že Líba kolikrát "střílela" a i ona sama přiznala několikrát, že si je vědoma, že i ona často "zabředla" v rámci sebeobrany do diskuzí - je přeci také fakt.

0 0
možnosti

Paní Beáto, předpokládám, že jste s paní Libuší v kontaktu, a tak bych Vás chtěla o něco požádat. Předejte jí prosím ode mne tento vzkaz: "Prosím navštivte očního lékaře a kupte si knížku o hmyzožravcích, abyste viděla, jak vypadá ježek."

Sdělila bych jí to sama, ale pochopila jsem, že k tomu nebude příležitost. Předem děkuji za vyřízení.

PS: Možná Vám připadá tento vzkaz poněkud nesmyslný, ale ona tomu bude jisto jistě rozumět.

0 0
možnosti

Není úplně jasné, jestli paní Palková, když mluví s despektem o diskutujících na soc. sítích, z tohoto všemi možnými neduhy oplývajícího okruhu sama sebe vyjímá, byť je sama diskutérka. Docela by mne to zajímalo.

5 0
možnosti

Hned z kraje bych vám chtěla poděkovat, pane Kuthane. Za to, jak jste v diskuzi nedávno v Hydeparku, v tomto ohledu reagovalR^. Jinak k vašemu příspěvku: já bych nerada zde znova vystavovala paní Libuši k opětovnému "kopání" - jak to níže předvedl pan Polášek, ale mám-li se vyjádřit otevřeně, tak je škoda, že jste nebyl včera v diskuzi pod blogem pana Petříka. Teď tam ty vulgarity nejsou, redakce je odstranila,ale byla to zase ukázka toho, že to, co Libuše uvedla je pravda. U Líby jsem pochopila, že se často bránila úplně sama nespravedlivým výpadům vůči své osobě. Kolikrát to byl osamocený boj, kdy je člověk už zahnán do rohu a "střílí". Pan Petřík je možná vzorem toho, jak by to mělo být: on ty nadávky a vyložené útoky na jeho osobu a důstojnost vždy věcně přechází....a tím vlastně nejvíc prokáže, že tím, kdo je formát, je on sám. Já ale naprosto chápu paní Palkovou, proč kolikrát jednala tak, jak jednala. Od počátku to byla sebeobrana. A tlak na ní se stupňoval.

0 0
možnosti

A vy jste jaké národnosti, paní Krusic?

2 0
možnosti

Já jsme zde u mnohokrát sdělovala, jaké jsem národnosti, už to opakovat nebudu, lidi to ví. Jen dodám, že mi je 46 let a trvalý pobyt na území ČR mám už 43 let - a v zemi, kde jsem se narodila, jsem od té doby nikdy nebyla.....-tudíž si myslím, že mám právo brát ĆR jako svou zemi, svůj domov a mohu se vyjadřovat tak, jak jsme se vyjádřila - tedy slovy: "náš národ". Je mi jasné, že tímto směrem se váš dotaz ubírá a byl motivací k tomu - na čem byste mě rád "utopil":-). Jinak řečeno: " Vy, paní, nemáte nárok vyslovovat spojení- "náš národ". A já tvrdím, pane Valičku, že mám. A to, že mi dosud nebylo umožněno mít dvojí občanství-byť už na to dávno nárok mám-po těch letech odžitých v ČR, to je pouze technickou otázkou věci, kterou tady spolu nevyřešíme. Díky za vřelý, sympatický a vypovídající váš vstup do mé diskuze.

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS