Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Výstižně jste to setkání popsala R^.

2 0
možnosti

:-), díky paní Radko.

0 0
možnosti

Máte to tady těžké, někteří blogeři to pochopili a skončili, jiní ještě píší ale stopli diskuzi čímž se dostali do pozice "zbabělců" neschopných obhájit svůj názor.

Je tady totiž cca 25-30 stále stejných diskutujících, zaměřených svými příspěvky a poznámkami proti autoritám vzešlým z výsledku svobodných voleb. Jakákoliv pochvala vlády, prezidenta či koaličních partnerů parlamentu se zde neodpouští.

1 2
možnosti

A? Někdo vám brání odejít na weby, kde se Bumbál vychvaluje do nebe?

2 1
možnosti
Foto

Beatko, vrátila jsem se do této diskuze z jednoho důvodu. Byla jsem zvědavá, zdali budou určití lidé reagovat na můj celkem nekonfliktní příspěvek a zdali ho zneužijí k hledání škraloupů u našeho pana prezidenta... Že se dostaví jistá paní s výpiskami z internetu, to jsem si byla téměř jistá. Samozřejmě dostavila a samozřejmě s litániemi, které ovšem nečtu, protože v případě zájmu si je jednoduše sama na netu mohu vyhledat. Mě ale nezajímá nějaké papouškování, zajímají mě vlastní myšlenky či postřehy diskutujících a tady u paní nevím, co si mám myslet.

Stahuje se sem zvláštní parta. Doufám, že Vám nevadí; mně už vůbec ne, některé reakce na mě totiž vůbec nečtu, a tak se mohou snažit do aleluja. Karma pěkná, článek se líbí, to je důležitější než mudrování R^

2 3
možnosti

Přesně tak, paní Černá... Všechno co jsem napsala jsem čerpala z článku vlevo dole. Ovšem Vám by neuškodilo, kdybyste si občas něco přečetla, rozšířila si obzory a nebyla autorkou nových pověstí českých.

5 2
možnosti

R^ Také to na mě tak zapůsobilo. Rovněž mám na mysli tu lidskou stránku setkání, politiku dávno nesleduji...

3 0
možnosti

A ta hymna je skvostná! Krásná, neagresivní - takových je málo :-)V

2 0
možnosti

P38e87t93r 32U71h98e67r

21. 6. 2019 11:29

Twl, bigbeato, ty jsi marná :-D

1 2
možnosti

Vy se máte, Uhře: vy tady smíte na Idnes neustále drze lidem tykat a osobně se navážet - a pokud si to dovolím já, tak jsem okamžitě smazána. Já tady takhle neomaleně lidem tykat a předvádět hulvátství vašeho formátu, tak už zase pěkně dřepákuju na "odpočinku". Zvláštní, jak to tu na Idnes chodí. O tom dvojím metru tu už hodně lidí psalo.

1 1
možnosti

V každém případě přivezla naději, že ani u nás ten nynější marasmus nemusí být na vždy a že konečně ty staré dinosaury nahradí lidi jako ona......R^

6 0
možnosti

:-).......Paní Vyoralová, nejlepší by byl Drahoš, nebo Hilšer, nebo nedejbože.....Fišer! Právě shání podpisy s Láskou, (ne s láskou), aby se zbavili presidenta Zemana! ;-D;-D;-D

1 3
možnosti

Co se týče opory, tu musejí vyzařovat (a hlavně poskytovat) spíše prezidentovi ozbrojení asistenti. Záměrně nepíšu "ochranka", neboť ta má za normálních okolností jiné úkoly než vytahovat chráněnou osobu z auta, či ji vynášet do schodů.

3 1
možnosti

Já viděl stařeckou zapšklost, mstivost, intrikářství, fyzickou i duševní devastaci, která už dávno měla patřit do minulosti, v kontrastu s mladou půvabnou nadějí v lepší budoucnost.

10 1
možnosti

Ta zapšklost a duševní devastace se zrcadlí ve vašem příspěvku, pane Mudro. Mudrujete velmi scestněRv.

3 10
možnosti

Děkuji za článek.

Karma.

:-)

4 4
možnosti

Já děkuji, pane Ličko;-).

1 0
možnosti

„ moudrost, věk a opora, vyzařující z prezidenta Miloše Zemana“ ;-D;-D;-D

13 1
možnosti

Za svůj osobitý a duchaplný příspěvek budete, paní Stehlíkova, jistě náležitě oceněna - ovšem v kontextu širšího a hlubší zamyšlení je váš výsměch pouhým vyjádřením něčeho, co bych zde raději nerozmazávala:-).

3 2
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS