Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

;-), pane Pavlíčku, děkuji. Za vaše slova, blogy a tak vůbec......:-)

0 0
možnosti
Foto

R^ Kdyby chlap neměl rád mého psa, to je jakoby neměl rád moje dítě. Nebrat!!!!!

1 0
možnosti

:-), Jarmilko, mám to stejně. Děkuji za návštěvu a moc zdravímV.

0 0
možnosti
Foto

Beatko, výborný blog! A taková věta od chlapa je fakt něco báječného!!! R^

1 0
možnosti

Děkuji Vám, Zdeničko:-).

0 0
možnosti
Foto

karma a na ten serial jsem se moc rada divala jako malaR^pro nejkrasnejsi veta od chlapa by znela asi CHCES SI ME VZIT?V

0 0
možnosti

Martinko, děkuji. Držím Vám palce, ať se splní vše, co si přejete;-).

0 0
možnosti

Jenže existuje kokršpaněl, který se na nás dobýval při sexu. Ano, byl jsem pohlcen krásou nahé ženy, chystali jsme se vyletět do nebe a ten malý hajzlík nám kňučel u hlavy a strkal do nás čumákem. Absolutně bromový zážitek... :-)

3 0
možnosti

R^;-D,to je život se vším všudy:-).

1 0
možnosti

P83a73v31e96l 79V96é76b87r

17. 8. 2019 13:40

Já tvrdím, že někdo nahoře nás má rád, protože stvořil psa...

3 0
možnosti

R^:-), to jste napsal moc hezky.

0 0
možnosti

Jasně, není co řešit. Kdo má rád mojeho pejska, to je našinec :-)

2 0
možnosti

Děkuji, pane Máji............;-)

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS