Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Beato, vše nejlepšíR^ a všechny holky, o kterých píšete, moc zdravím;-) chybí tu.

0 0
možnosti
BK

Děkuji Jitko, mně tu taky chybí.

0 0
možnosti
PM

P45e87t26r 10M68á54j

25. 10. 2019 22:03

R^ (... a všechno nej... k svátku...)

0 0
možnosti
BK

Děkuju moc, pane Máji.... - i za ten vás dnešní blog a za to, že tu píšete. Ten blog byl pro mě jako dárekV;-)

1 0
možnosti
Foto

Hlídala jsem hodiny, abych nezmeškala! I přes tu fyzickou dálku jsme měly k sobě blízko, žejo?. Mezitím pod Vaším článkem probíhala úchvatná diskuze, před chvilkou jsem se nad příspěvky dalších tří holek s chutí zasmála ;-D

Libušku vyhodili, to vím, ale co je s Janou? Asi odpočívá. A co je se Standou, Beatko, nevíte?

0 0
možnosti
BK

Jarmilko, máme stejné myšlenky: na pana Standu už několik dnů myslím.... dlouho jsem ho tu neviděla. Snad je v pořádku. A ta diskuze? No já byla mrtvá smíchy;-D. Hlavně po té, co jsem se dověděla, že mi padají zuby, vrátila jsme z USA - abych tu před Úřadem vlády s transparentem demonstrovala za to, abych získala sociální dávky pro své nemocné dítě - a na mě se tu platí daně. Padl i dotaz, kolik dostávám od státu;-D. Na přetřes přišlo i fungování pana Kroupy v Afghánistánu - už tedy teď večer bez přítomnosti pana Kroupy a byla nastolena polemika, že je úplně jedno, zda byl aktivní, či jen v záloze;-D;-D - ale moje nemístné vtipkování je na povááááženou;-D.

Moc děkuji za vysílání na dálku......V;-)

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS