Diskuse

Lidský hlas

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

I25v34a66n24a 76L82a80n66c65e

28. 10. 2019 12:31

I já v řeči "zpívám", i když ke zpěvu to má hodně daleko, protože neudržím notu. Schillerová se mi nelíbí, rytmus jejího projevu se mi nelíbí, z jejího hlasu cítím faleš. Možná je to naučená intonance, aby lidi uklidnila, uhladila. Měla bych chutˇ ji štípnout, aby se probudila a ukázala, co je opravdu v ní.

Druhá ukázka, tak přednes je nádherný, je to recitace, barva hlasu je krásná.

0 0
možnosti

P14e91t90r 78T64o72m60e45k

28. 10. 2019 12:14

Tedy to je hodně trapné Beatko. Adorujete tady ministryni Schillerovou pro její "úžasný" hlas a vůbec vám nevadí, že to je osoba, které nevadilo, co prováděl její přímý podřízený šéf finanční správy Janeček a provádí jeho nástupkyně Richterová. Jak likvidovali a likvidují i zdravé a poctivé firmy.

0 0
možnosti

Příště čtěte pozorněji, pane Tomku.

0 0
možnosti

Na paní Schillerové se mi líbilo, že se před kamerou chovala vždy korektně a trpělivě, a nenechala se vytočit. Ovšem od chvíle, kdy se v Poslanecké sněmovně vyjádřila o senátorech s jiným názorem než ona, jako o senátorské š p í n ě, a to jen proto, aby se zavděčila Babišovi a Zemanovi, u mne klesla na úplné dno.Rv

0 0
možnosti

Pouze přečetla vyjádření občanů.

0 0
možnosti
Foto

Beatko, to je perfektní téma. Už dlouhé roky se učím a učím mluvit pomaleji. Základem je vědět o sobě, že drmolím. Před mnoha roky se mě zeptal můj kolega z práce, proč mluvíš tak rychle? Do té doby jsem si to vůbec neuvědomila. Dále se učím klesat hlasem na konci věty. To mně vyčetla učitelka asi ve čtvrté třídě, že to je něco příšerného, takhle zpívat; stalo se to hrozně dávno, ale já si to stále pamatuji a snažím se klesat... Těším se, že mám i dny, kdy nemusím promluvit jediného slova, protože jsem mimo civilizaci. To si jen tiše zpívám...

Ani si v tom kvaltu života neuvědomujeme, že i hlas člověka je příčinou toho, že někoho můžeme a někoho nemusíme. A platí to i naopak. Když máme někoho rádi, máme rádi i jeho hlas, přestože jiným lidem ten hlas připadá uječený nebo jinak nehezký.

Paní Schillerovou je příjemné poslouchat (z Vašeho videa je to poprvé, co ji slyším mluvit), a to druhé video, poslechla jsem si začátek a je to tak krásné, že si na celé musím dnes udělat čas. A to chci stihnout i poslech pana prezidenta. Takže dnešek vyhlašujeme dnem lidského hlasu, souhlasíte, Beatko?

1 0
možnosti

:-), Jarmilko, zase to máme úplně stejně, to už je fakt síla: já taky od dětství v mluvním projevu "zpívám", natahuji ty koncovky - co to dělátéééé, co si to dovolujetéééé....:-)))), no síla;-D. Ale už dávno jsme se rozhodla, že to měnit nebudu. Já bych neměla na to - hlídat se a korigovat. To bych odstonala:-)). No a k tomu přednesu Jesenina: Jarmilko, já měla jeho sbírku a věnovala jsem ji kamarádce, která psala básně v podobném duchu. Když jsem překlad té sbírky - mimochodem náš básník, pan Zábrana, to tak nádherně přeložil, četla, tak jsem měla pocit, že se zmítám v duši Jesenina, cítím jeho bolest, jeho vnitřní rozervanost, tíhu, jeho prolínání se mezi niterným emotivním založením, vášnivostí, kterou hasil pitím a genialitou umělce, který velmi záhy sám ukončil svůj život. Ta báseń na videu, je jednou z jeho posledních. Jak se tam vrací znova k domovu, k rodné vesnici - on se svou tvorbou stále velmi držel přírodního tématu a života v jeho naturu....., tak to správně říkáte, že je potřeba si na to udělat čas a procítit to. Ale upozorňuji, že já si tohoto pána musím držet hodně od těla a asi jsem té sbírky vzdala i pro svou "záchranu", protože to, co z těch veršů Jesenina vnímám mě dostává do nějaké své osobní ozvěny, či napojení na tu jeho lidsko-uměleckou zpověď....., že mám pak dojem, že se někam řítím, že zároveň i letím....a jistý druh jeho sebedestrukce, smutku a zároveň velké jeho touhy žít....., mě udolává......

1 0
možnosti

P48e85t13r 75B73u35r30i48a18n

28. 10. 2019 1:41

R^

Jak paní Schillerovou politicky nemusím, tak je nutno přiznat, že podle mě je sexy žena s velmi příjemným hlasem i projevem. A vám karmu za netypický blog i všimnutí.

1 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS