Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

To bych nepřežila...:-)R^

1 0
možnosti

:-)....vsaďte se, že přežila;-)

1 0
možnosti
Foto

Beatko, hned jsem si Vás představila v naší Bělé, nedaleko místa, kde se do ní vlévá Staříč. V létě tam vidím plavat psy a lovit rybáře, ale teď je tam mrtvo - Vy byste byla parádní oživení, hlavně pro kolemjdoucí chlapy :-)

2 0
možnosti

:-), díky, pane Marku.

0 0
možnosti

Tentokrát souhlasím a smekám.;-)

2 0
možnosti

Děkuji, paní Foltýnová, ale jak vždy říkám- jen to jen síla zvyku:-)

1 0
možnosti

:-)Moc vás zdravím, pane Ličko. Dlouho jsem vás nikde v diskuzi neviděla.....?

2 0
možnosti

Mám podobné zážitky. Potom jsem vodu vyměnil za vzduch a v zimě chodím v tričku s krátkými rukávy. Mám rád ten kontakt se studeným vzduchem. A nejlepší je takový tatík, kterého pohled na otužilce irituje a potřebuje si to vykompenzovat způsobem, který odpovídá jeho inteligenci... jak ostatně vidno v této diskusi. :-)

0 0
možnosti

R^, děkuju za příspěvek, pane Kuthane:-). Jste fakt dobrej, protože to bych nedala:-). Mně nedělá problém ta voda, ale vlastně jinak moc otužilá nejsem:-). Ano, hodně to drží imunitu a i třeba s rýmou tam lze lézt, ale třeba venku jen tak v tričku jsem nezkoušela - a myslím si opravdu, že bych to nedala:-). Ale hodně jsem už četla o tom otužování vzduchem. Jednou v zimě, u toho rybníka, se u mě zastavil chlápek - v mrazu šortky. Říkal, že tu vodu by nedal a já zase obdivovala jeho způsob, protože já se pak hned nasoukala do kombinézy a on si vykračoval v těch šortkách kliďánko:-). Je to hodně individuální......

0 0
možnosti

Díky, pane Stando;-)

2 0
možnosti
Foto

No, tak ještě pořádně vytřít froté ručníkem a snad se to zlepší...:-)

0 0
možnosti

No nevím, to bych si sebou musel vzít aspoň litr rozumně uložené měny. ;-DR^

2 0
možnosti

:-), no já si původně, když jsem začínala, taky myslela, jak si pěkně hned po té, dám panďuláka na zahřátí - ale byla jsem otužilci varována. Je to nebezpečný. Tak holt jen ten zázvor;-).

1 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS