Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

J60i10r42i 27B78o93r

15. 11. 2019 12:51

Nedávno jsem napsal že mě vaše blogy unavují.Něco se změnilo, stal se ze mě masochista,začínám se na vaše články těšit. Nikdy nezklamete.V

0 0
možnosti

R^Pro mě Labe. To je mé dětství... Ostatně - Oněgin, Pečorin, to byla jména podle řek :-)

1 0
možnosti
Foto

R^ Také jsem nedávno nad jmény řek a jejich připodobněním k ženám přemýšlela, Beatko. Například v Něvě vidím ženu něžnou, i přesto, co všechno si musela vytrpět. Desná je děsná, tak jako je děsná některá žena, ačkoliv je malá a nevýznamná. Ale ani řeky - muži nezůstávají pozadu. Takový Dněpr hučí a sténá, stejně jako k Vám někteří chlapi chodí také hučet a hučet, a což teprve když naříká meluzína zlá...

1 0
možnosti

;-D,ale což takový "tichý" Don, Jarmilko;-). Tichých, solidních a jemných mužů-Donů, je tu také dost, takže ty hučálky berme s rezervou;-D. K té Desné: poprvé jsem to jméno zasechla na návštěvě na Moravě.... V souvislosti s ní byla řeč i o Losince:-). Desná - mi asociovala sílu.....( to nabízíci se - "ě" mi v jejím názvu nezkazilo pocit):-).

1 0
možnosti

Jako rodilému Pražákovi mi název místního potůčku ,,Botič" asociuje mé dětství v Grébovce na procházkách, na saních , už je to jen milá vzpomínka...R^;-D

1 0
možnosti

Botič, Folimanka.....dětství.......;-)V

0 0
možnosti

Žebříčky

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS