Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Nikdo vás nenutí se jí zúčastňovat. Vy ale rád. To je mi jasné:-)).

0 0
možnosti
Foto

Bohužel, Vám je toho jasné zdá se dost málo...

1 0
možnosti

Já na vás také nemám moc dobrý názor. Takže bude lépe, pokud se navzájem vyhneme.

0 0
možnosti
Foto

Klidně se vyhýbejte, já si občas ale potřebuju polechtat bránici, takže Vás asi neminu...:-)

2 0
možnosti

Poslužte si, já zamindrákované muže vždy ráda uvítam. Ráda jim poskytnu útočiště od osobních frustrací a nutností - se vybít. Víte přeci, že sociální cítění mám převeliké. Pár takových exemplářů tam už chodí a můj soucit s nimi nezná mezí.

0 0
možnosti
Foto

;-D Prý zamindrákované muže. Uááá ;-D Milá zlatá, ale nic, to fakt nemá smysl... :-)

2 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS