Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Ještě drobnost k těm tady, co jsou chytřejší než puberťáci;-D Pár slov od Leonarda Cohena k moudrosti mládí: je to část staršího rozhovoru s Leonardem Cohenem z r. 1992, kde pěkně hovoří i o moudrosti mládí:

"Myslím si, že jsou věci, které jsem napsal když mi bylo 15, které byly opravdu dobré. Zapomínám na věci, který neměly žádný dopad, ale pro přiblížení, jako příklad: v první knize co jsem napsal když mi bylo asi 20, tak tam jsou věci jako:

"Slyšel jsem o muži, který vyprávěl slova tak krásně, že po jejich pouhém

vyslovení se mu ženy samy vzdávaly"

"Vůbec ne špatné na mladíčka, co? Někdy si myslím, že od té doby šlo všechno z kopce. Hleďte, nikdy jsem si nemyslel, že mladí nejsou moudří. Je specifická moudrost, kterou má mladý člověk stejně jako patří specifická moudrost k člověku co má 58. Život má různé věky a každému věku náleží duch a nadání."

2 0
možnosti
Foto

Srovnávat klimatické problémy planety s balením ženských může fakt napadnout jen někoho, komu je tak nějak těch 15 furt...

1 0
možnosti

P58e55t70r 12B31u50r37i40a49n

24. 7. 2019 11:31

Džeksn byl taky bezva, ale nebyl eko.

0 0
možnosti
Foto

A víte, že si vás dvě tak nějak dokážu představit, jak se držíte za ruce a mnoha řečmi zachraňujete planetu...?

2 0
možnosti

Pane Kroupo, u vás jsem si všimla jediného: kritizovat, nadávat, vymezovat se a šířit negativitu. Sorry, ale já tak žít nechci a nebudu.

0 0
možnosti

Ta holka je blbá jak bedna od banánů...o tom žádná.

4 0
možnosti

Vaší aroganci a osobní důležitost jsem už zde na Idnes ráčila zaznamenatRv.

0 0
možnosti

:-)........Včera o tom byl celovečerní pořad na TV 24, Sice jsem to semtam přepl na fotbal, ale podstatnou část jsem viděl!

Trochu oponentem byl pan Ač z Brna, mluvil celkem rozumně. Po Gretě tam zasedla holčička, také asi 16 roků, redaktor jí dal občas otázku se kterou si nevěděla rady. Pak tam vystoupil pan Rynda, vzhledem, vousem i zápalem mi připomínal historicky popisovaného Jana Husa!

Ale líbil se mi. Chcete zdravé prostředí a neoteplovat zeměkouli? Zastavte výrobu aut, ,přestaňte létat letadly a hlavně......lodě představují pro ničení životního prostředí, víc jak všechna auta na světě! Slevte ze svého konzumního způsobu života, zachráníte svět!

Na závěr se zeptal redaktor té mladé dámy, jak pojede do Ameriky.....vlakem nebo autobusem, odpověděla. V

2 1
možnosti

Jinak nesouhlasím se Zemanem že je hysterka - nevím, nepřipadá mi.

Souhlasím s mladým Klausem že je to puberťačka s postižením. To je objektivně pravda.

4 0
možnosti

Označovat někoho s despektem za puberťáka, to je známka naivity a tedy hlouposti dotyčného, který si tak rovněž myslí, že jak sám dospěl, tak se stal automaticky moudrým. Ovšem když je někdo blbeček v patnácti, bude jím spolehlivě i kdykoli později, třeba ve věku V. Klause mladšího atd.

1 1
možnosti

Ano i já jí vidím jako v podstatě čistou duši. A zneužitou pro určitou agendu. Dobře to nyní pojmenoval jakýsi starosta města kde vystupovala (někde v Itálii). Řekl že má také starost o osud země, ale odmítá aplaudovat holčičce v kraťáskách, kterou si vodí zelený byznys. Že z ní udělali proroka apokalypsy, přičemž ona nepřišla s ničím novým, co by už všichni nevěděli.

A tak to je. Ano klimatické změny jsou (byly a budou). Není shoda na podílu člověka. Přístup který ona žádá je vlastně oficiálním přístupem Evropské Unie. Ta chce snižovat emise, zavazuje se k tomu. Vytváří systémy povolenek, výroba se přesune ven z Evropy, emisí bude pořád stejně, jen Evropa přijde o průmysl.

Přičemž ke skutečné (LOKÁLNÍ) ochraně přírody nemá nikdo odvahu. Znamenalo by to zákaz záboru zemědělské půdy, ústup od intenzivního zemědělství, přistřihnutí křídel developerům!!! To žádný politik neudělá, tak se přitulí k čisté Grétě, že je jako pro ochranu GLOBÁLNÍHO klimatu a nic ho to nestojí.

.

Ano Gréta je nejspíš čistá, ale její aktivističtí rodiče asi ani ne. Snaží se nás sice přesvědčit, že to Greta přiměla je, stát se vegany a nelétat, ale já myslím že to oni vytvořili ji. A jestli nelétají, tak musí ve vlaku a lodích strávit opravdu hodně času, když jedou tu za papežem, tu do OSN. :-/

Až Grétu nebudou potřebovat tak ji sežvejkanou vyplivnou, a najdou si jinou prorokyni. Je mi jí líto za to co jí udělali.

3 0
možnosti

Jací aktivističtí rodiče, pane Jurnečko? Gretina matka Malena Ernmanová je mezinárodně uznávaná operní pěvkyně, otec Svante Thunberg je herec a producent, jejím dědečkem je slavný švédský herec a režisér Olof Thunberg.

Jejich předek, nositel Nobelovy ceny, fyzik a chemik Svante Arrhenius jako první na světě matematicky vyjádřil skleníkový efekt...

Lídři EU se po Gretině intervenci zavázali, že v příštím desetiletí investují do boje proti změně klimatu miliardu eur. Greta, trpící mírnou formou autismu, toho od loňského září dosáhla víc, než kdyby každý pátek seděla ve školní lavici.

Je vědecky potvrzeným faktem, že pokud se emise skleníkových plynů nesníží do roku 2030 na polovinu, čeká planetu v mnohem drastičtější míře to, co už zažívá: sucha a záplavy, bouře, nedostatek potravin, vymírání volně žijících živočichů, kataklyzmatický vzestup hladiny moří a masová migrace...

Vždyť Greta nechce nic jiného, než aby vlády dodržovaly snížení emisí, které slíbily v pařížské dohodě o klimatu z roku 2016.

0 1
možnosti

Konečně s vámi mohu jednou souhlasit.

Toho zlomyslného hradního dědka nebere nikdo vážně (až na půlka Čechů).

Tu dívčinu a její názory naopak celý civilizovaný svět.

0 0
možnosti

Víte, já našeho prezidenta vážně beru, ale jsou momenty, kdy s jeho názory prostě nesouhlasím.

0 0
možnosti

Moc jsem toho o té dívce nevěděl nyní je to již lepší a oceňuji i dobrou angličtinu, i když u Švédů normál.R^

1 0
možnosti

R^;-)- a děkuji za příspěvek, pane Korecký.

0 0
možnosti

co ví a hlásá ta Greta, to vědí i vrcholní politici.... leckdo se s ní rád vyfoti, protože to nic nestojí a dá dobrý signál k voličům..... ale jinak kromě pár kosmetických změn nic neudělají, protože nadnárodní firmy to chtějí mít nastavené jinak....

1 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS