Diskuse

Bratři

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

I65v58a10n98a 14L75a13n63c95e

15. 8. 2019 13:15

Hezký blog R^VR^ Mám jednoho syna, ale dvě vnučky. Ta první je už dvaadvacetiletá, odešla jsem z cech, když jí byly čtyři roky. Nestačily jsme si vypěstovat vztah, i když jsem se snažila. Smutný příběh, druhá vnučka je devítiletá, která s námi je často...Asi nikdy nelze milovat dva lidi uplně stejně, vždycky je to jiná láska.

1 0
možnosti

Děkuji Vám, pane Pavlíčku;-).

0 0
možnosti
Foto

Někdy to tak prostě je. Moc smutný, ale krásně napsaný příběh!R^V

2 0
možnosti

Děkuji Vám, paní Kolářová:-).

0 0
možnosti
Foto

Moc pěkně napsáno. R^Já mám dva syny, dva vnuky, takže dosud kolem sebe samé chlapy. Ale každým dnem se to může změnit, to bude ale překvapení pro všechny.;-)

Jinak naprosto souhlasím s příspěvkem paní Černé.

2 0
možnosti

:-)R^, tak držím moc palce, Jitko - a děkuji Vám.

1 0
možnosti
Foto

Beatko, to štěstí mít dva synky u jednoho stolu měla moje maminka. Měla tedy později ještě další děti (včetně mě), ale ti první dva byli od sebe jen rok a půl, takže opravdoví bratři se vším všudy. Mám je na fotečce připnuté na ledničce, oba stejné kalhoty těsně nad kolena, stejné košilky, přesto tak různí. Už odmala jsem měla více raději jednoho bráchu než druhého, což přetrvává dodnes, ale normálně o tom nikdy nemluvím. A rodiče to určitě mají tak, že ačkoliv chovají nezměrnou lásku ke všem svým dětem, tak v některých z nich se v hloubi duše vidí více. Tomu se prostě poručit nedá. Jde o to, přijmout všechny povahy (což platí nejen v rodinách, ale obecně) a chovat se spravedlivě. Karmuji a zdravím Dmitrije, nechť Vám při dnešním horkém sluníčku poskytne svoji laskavou pohostinnost...

3 0
možnosti

Jarmilko, určitě je to velké štěstíV.Já - jako toho druhého - vnímám Skipouška:-). To je opravdu mimi:-). Děkuji a posílám vám pozdrav pod jabloň;-).

1 0
možnosti

Tři kluci, každý jiný. Lásku k nim přirovnám ke květinám. Mám ráda fialku, konvalinku i pomněnku. Každá voní jinak, každá má jinou barvu, ale všechny jsou mně drahé.

2 0
možnosti

;-), díky moc, paní Dianová

1 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS