Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Hlásím uvařeno, upečeno - mohu si odpočinout u Vašich článků. Připomněla jste moje taneční večery ze 70. a 80. let. Tady na malém městě bylo hafol podniků, mohla jste si vybrat, kam v sobotu večer a někde i ve všední den jít si zatrsat a zaploužit. Většinou s živou hudbou, prosím. A těch zábav v okolních vesnicích. Bylo fajn! O kluky jsem nouzi neměla, naopak. A bylo samozřejmostí, že platili oni. Když už jsem nechtěla pít a některý mě zase pozval na štamprli, řekla jsem: Štamprli ne, ale čokoládu bych ráda. A byla čokoláda. Pak třeba dostal kopačky, protože současně s několika kluky jsem chodit nechtěla (i to se ale přihodilo). Bože, to mládí je tak krásné! Díky za písničky, k trsání ideální, možná dnes pod jabloní...

1 0
možnosti
BK

:-), Vy nikdy nezklamete, Jarmilko, fakt, že neR^;-D. Děkuji za vaše příspěvky:).

0 0
možnosti
Foto

Joooo..Ambrosie a Pepa..to byly fajn večery..

K jeho manželce jsem se chodila stříhat, vyplynulo to náhodou..A Pepa už to pouští někde nahoře.. Díky za vzpomínku.

1 0
možnosti
BK

Paní Jolano, děkuji za příspěvek - a musím říct, že je až neskutečný, že ještě , než jsem si ho přečetla, tak jsem si hned ráno na Pepíčka vzpomněla( v návaznosti na mé včerejší psaní) - a chvíli před tím, než jsme si přečetla vaši smutnou zprávu, jsem si říkala, jak se asi má a tak vůbec..... Vím, je to život, ale......;-(. Byl to krásný časV.

0 0
možnosti
PK

Tak to mě minulo, jako rodilý Vinohradák jsem chodil na disko nad kino Varšavu a jednou večer jako velkého puberťáka mě kdosi zkušenější zatáhl do 5P na Václavák, jinak jsem byl spíše aktivní ve sportu, no aspoň vidím o co jsem přišel;-D;-D

1 1
možnosti
BK

:-), pane Petře, tak to jsme byli v podstatě sousedi:-). Já žila mnoho let na Pavláku, kino Varšava bylo od dětsví "naším" kinem:-), hned u něj Valdek - a tam to taky žilo;-) - no a Vinohrady..... - tak to bylo vlastně celé moje mládí. Tak to je dobrý......;-DR^.

0 0
možnosti
BK

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS