Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

No Beatko! Jste odvážná, to vím už dlouho. Na ulici jsem to já ještě nezkoušela. Jinde jo, v posledních dnech to je pořád Za Lanžhotem v poli, rovněž lidovka s operními prvky, akorát v ní frajárek není zrádný, ani frajárečka není zrádná, naopak, tej dá frajárek svoje srdce... Nádhera. Máte pravdu, nad moravskou lidovku není. Ale včera jsem ji vyměnila za Gottovu Lásku bláznivou, proč se mi stále vyhýbá - to je v refrénu taky hezký nářez.

1 0
možnosti

V, ta "Láska bláznivá" - ta je fakt krásná, Jarmilko.... Pustím si ji dnes po dlouhé době..... Děkuju;-).

1 0
možnosti
Foto

To bych si Tě někdy přišla poslechnout;-DR^

1 0
možnosti

Tak až zas budeš v Praze...;-)( Jestli to ovšem do té doby pandy úplně nezazdí a bude vymalováno);-D.

1 0
možnosti

Dočkal se, prosím, Izák řízku?

0 0
možnosti
Foto

Připomněla jste mi Rosenku v podání Leška Semelky . To už je pravěk... Ale nádhera.

1 0
možnosti
Foto

No pokud se nepletu, nezpíval to Lešek Semelka ale Olda Veselý. Semelka hrál na klávesy

https://www.youtube.com/watch?v=sx0XK6nJzSI

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS