Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Jsem trochu na rozpacích. Myslet si, že Rusové zamrzli u garmošek, balalajky a vodky je poněkud zcestné. Že měli slušné (věc názoru) kapely jako Avtograf se Sítkoveckým, to je známo. A že si rozumí i s veskrze "moderní" muzikou dokazuje třeba Lubeh a jeho verze Russian Rock Anthem: https://www.youtube.com/watch?v=ul_qm3Ym8-k

0 0
možnosti

Zcestně pochopeno.

0 0
možnosti
Foto

Naprostý souhlas. A "vykastrovaná" je hodně přiléhavý název. Já někde, už je to delší dobu, zaslechla zelektrizovanou Kaťušu, byla příšerná. Asi si dnes odpoledne zahraji a zazpívám normální Kaťušu, díky škole v nefalšované podobě, rusky i s tím přízvukem. Beatko, moc dobrý článek.

0 0
možnosti

Jarmilko, takovou Kaťušu jsem taky slyšela - síííla;-D. Děkuju moc;-).

0 0
možnosti

Na Lasta mám a měla jsem stejný názor jako vy. Přeju hezký den.

0 0
možnosti

Vám také hezký den, paní Naďo. A děkuji:-).

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS