Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Odpověď panu Kroupovi, ale i ostatním na jeho příspěvek z předchozí strany:

Pane Kroupo,

opravdu jste přesvědčený, že z počtu přečtení 5-10 se něco zjistí?

Jako důkaz Vám posílám odkaz na čtenost blogů pana Kulhavého, který se neobjevuje na hlavní straně blogu IDnes, ani není v seznamu blogerů: https://kulhavy.blog.idnes.cz/

Admini mi nastavili naprosto stejné podmínky jako panu Kulhavému a vyzývají mne, abych za těchto podmínek napsal blog.

A navíc, s obviněním podvodného klikání na karmu mých článků přišli admini, tak nevím, proč bych měl já dokazovat svoji nevinu, jak mne vyzýváte, aby na mně nezůstal flek podvodu.

Je na adminech, aby mi prokázali vinu, když už vznesli obvinění z podvodu v případě výše karmy v mých článcích.

Nebo Vás u soudu též nejdříve odsoudí a potom teprve budou zkoumat Vaši vinu? Ten flek podezření z podvodu mi přišili admini a s tím já nemohu dělat naprosto NIC.

2 3
možnosti
Foto

No tak si dupejte nohou a trpte v odkladišti, místo toho, abyste pro své očištění něco udělal. Pokud máte skutečně tolik příznivců, jak se domníváte - jistě Vás mají jako svého oblíbeného autora uloženého tak, aby se jim ukazoval každý nový článek, který zveřejníte - i na soukromém blogu na Idnes. Takže operovat v tomto světle proroctvím nízké čtenosti je nesmysl - ani jste to nezkusil. Pokud ale nemáte tolik příznivců, kterým byste stál za uložení jako oblíbený autor, těžko pak mohla být vysoká karma u Vašich článků "čistá". Je to Vaše věc, jak se k tomu postavíte, ale sám musíte vědět, že moc jiných možností se nenabízí.

9 0
možnosti

Profesionální bojovnice za všechny lumpy světa Bigbeata;-D;-D;-D

6 0
možnosti
Foto

Dovolím si to dát dopředu - odpověď panu Černému...

Podívejte se, máte pravdu v tom, že asi administrace mohla postupovat tak, jak píšete - potichu šetřit a nechat p. Petříka psát na hlavní straně, což by spíše vedlo k odhalení celé věci. Budiž ale omluvou, že tato situace není zrovna obvyklá a sám za sebe si myslím, že se admini z tohoto případu pro příště poučili. Na druhou stranu je zde otázka, jak by reagovalo čtenářstvo, kdyby po blogu pana Flašky bylo ticho po pěšině - i kdyby redakce vyšetřovala, ale navenek by tomu nic nenasvědčovalo. Chyba už se ale stala a v tuto chvíli by redakce potřebovala k došetření celé věci jednu jedinou věc - aby pan Petřík znovu psal. Bohužel ten humbuk je už hodně veliký a asi se donesl i tam, odkud ony kliky na karmu pocházely, takže v tuhle chvíli se lze domnívat, že i když pan Petřík začne opět psát, ten dotyčný, případně ti dotyční, by si dali bacha a nic by už neprováděli. Osobně být adminem, asi bych pana Petříka na hlavní stranu vrátil a vidělo by se - pokud by psal dál a karma byla menší, bylo by jasné, že k podvodům docházelo, i když by se už asi na 100% nezjistilo, kdo za tím stál. Nebo by karma byla opět abnormálně vysoká a pak by byly dvě možnosti - buď vypátrat viníka a stopnout inkriminovanou IP adresu do všech procesů na Indes.cz, nebo by byla vysoká jednoduše proto, protože by ji naklikali skutečně "normální" čtenáři. Co se myšlenek uváděných v blozích pana Petříka týká, tak o těch si myslí velmi mnoho lidí, že jsou ryze proruské, mnohdy zavánějí komunismem, to není jen můj osobní názor - jistě znáte obsah diskusí pod páně Petříkovými blogy, takže o čem se budeme dohadovat...

6 0
možnosti
Foto

Výše karmy pana Petříka odpovídá názorům lidí po celé republice. Asi tak jako karma pana Větvičky. Politické názory pana Flašky, na prezidenta apod., jsou v menšině, což není nic špatného - jen reaguji na Váš příspěvek.

1 5
možnosti

Budete tady ještě dlouho prudit kvůli tomu ruskému trollovi, který tady donekonečna omílá své kydy o křivopřísežníku generálu Pavlovi a fašistickém Majdanu?:-/

2 0
možnosti
Foto

Chtěl bych být adminem na idnesu, pro jedny bych byl nácek, pro druhé komunistickej radikál.Když bych se špatně vyspal u ranní kávy bych zlikvidoval pár blogerů, u zákusku bych umlčel diskutéry.Takhle si myslíte že to funguje? Já fakt ne.

4 0
možnosti

Filipe, pokud tak bezmezně důvěřujete administraci, dohledejte si zde v blogu všechna vyjádření pana Otto Černého. V těch se moc hezky vysvětluje, jak bylo nemístné pana Petříka okamžitě bez důkazů stáhnout a pak tu argumentovat tím, že přestal hned z "vedlejší koleje" - kam ho přesunuli, psát a tudíž se nemůže zjistit - co a jak;-D. Tomu se říká alibismus v jeho nejhorší podobě. Ale opravdu jděte do těch příspěvků pana Černého během celé diskuze.

3 2
možnosti

Teda nic ve zlém, nakonec se tady poštěkáte mezi sebou. K tomu žádnou administraci blogu nepotřebujete.

3 0
možnosti

To se tak někdy přihodí mezi lidmi, paní Svobodová;-). Teď je spíše důležité řešit to podstatné - co uvádím na tomto i předchozím blogu - zde v Hyde parku.

1 0
možnosti

No, jsou určitá jména, IP adresy, které jsou adminy cíleně blokována. Tedy na diskuzích jsou mazaný příspěvky, např. zima je sfiňa, prý vulgární. Ano, nedivím se, jsou likvidování blogeři, diskutující, kteří nemají ten správný názor.

1 0
možnosti
Foto

Proboha, už jsem tolikrát četla, že pan Petřík psát může, tak co by chtěl. Jak to, pane Braune i jiní, vůbec můžete napsat? Vám by se líbilo, kdyby Vás po letech publikování odsunuli někam, kam téměř nikdo nechodí? Mně tedy ne a nepřála bych to zde nikomu, ani těm, které nemusím. Připadá mi to, jakoby mi zaměstnavatel snížil plat o 90 procent a ještě by se mně s některými kolegy vysmíval, co bych chtěla, vždyť přece u něho stále mohu pracovat. Takové věci se prostě dělat nemají.

4 1
možnosti

Mají nemají, to je relativní. Záleží z čího pohledu.

0 0
možnosti

Dobrá snaha, ale bude po "zásluze" odměněná. Jestli už nejste na černé listině, brzy budete. Pravda se na blogu idnes už dávno nenosí. Mnozí by mohli vyprávět o některých adminech. Ale je to zhola zbytečné. Kdysi jsem si myslel, že Dvořák je nejhorší, ale silně jsem se mýlil. Nebudu raději vůbec jmenovat, nemá to totiž žádný význam. Bude hůř. Ti, co zažili před samet, už to vědí.

1 1
možnosti
Foto

Že bude hůř mi potvrzují bývalí blogeři IDnes, kteří mi vyjadřují podporu na e-mail.

Je to doslova šílené, kam to naše "demokracie" po roce 1989 dopracovala.

0 2
možnosti
Foto

Jsem pouze zvědav, zda administrace blogu například od soboty 9.11. na nějakou dobu "blogerům počitadla karmy zastaví a jejich stavy postaví na nulu". Dále, lze doufat, že celou věc admini vyšetří a odpověď zveřejní.;-O

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS